لندن: سرقت کابل‌های برق راه‌آهن پایتخت انگلیس این‌روزها باعث سرگردانی تعداد زیادی از مسافران و بی‌نظمی در حرکت قطارها شده است.

London

در یک هفته گذشته سارقان 2‌ بار اقدام به‌سرقت کابل‌های برق کرده‌اند و به‌همین خاطر برنامه حرکت قطارهای برقی به‌هم ریخته است. خسارت ناشی از سرقت کابل‌های برق در انگلیس به میلیون‌ها پوند می‌رسد و علاوه ‌بر‌ این، اختلال زیادی هم در حرکت قطارها به‌وجود می‌آورد. در سال گذشته بیش از هزار مورد سرقت کابل برق در لندن اتفاق افتاده است که افزایشی 5‌درصدی را نشان می‌دهد. سارقان با جدا‌کردن سیم‌های مسی این کابل‌ها به‌سود کلانی می‌رسند.

آب‌تنی سفیران آمریکا و انگلیس با لباس

دوشنبه: سفیران آمریکا و انگلیس در تاجیکستان در اقدامی عجیب در مقابل دوربین خبرنگاران با لباس به داخل یک استخر پریدند! قضیه از این قرار است که این دومقام دیپلماتیک در جریان جام‌جهانی آفریقای جنوبی، نتیجه بازی انگلیس و آمریکا را پیش‌بینی کرده بودند. با تساوی 1-1‌این بازی همه چیز به‌هم ریخت و به‌همین خاطر این دو‌نفر تصمیم گرفتند شکست پیش‌بینی خود را بپذیرند.

کنت‌گراس سفیر آمریکا و ترور‌مور سفیر انگلیس با هم توافق کرده بودند نماینده کشور بازنده این مسابقه در یک مراسم رسمی با لباس آب‌تنی کند. این دو نفر به تازگی پس از مدت‌ها توانستند به‌صورت همزمان در یک میهمانی رسمی حاضر شوند و به‌همین خاطر در حالی که میهمان‌ها نزدیک بود از تعجب شاخ در‌بیاورند، با هم داخل استخر پریدند.

نا‌ امیدی در فستیوال بیرون آوردن کرم خاکی!

لندن: صدها نفر شرکت کننده در فستیوال بیرون آوردن کرم از زمین نتوانستند حتی به رکورد جهانی این رشته نزدیک شوند. در این فستیوال که هر چند وقت یک بار به‌صورت جهانی هم برگزار می‌شود شرکت‌کنندگان باید در مدت 30‌دقیقه هر تعداد که می‌توانند کرم از زمین بیرون بیاورند.

حاضران در این رقابت از روش‌های عجیبی مانند آواز خواندن و ضربه‌زدن به‌زمین برای بیرون آمدن کرم‌های خاکی استفاده می‌کنند و به‌همین خاطر هزاران نفر به تماشای این فستیوال می‌آیند. رکورد جهانی این رشته 567‌کرم است اما بسیاری از شرکت‌کنندگان در رقابت لندن حتی موفق به بیرون آوردن یک کرم از زمین هم نشدند! به‌همین خاطر هیات داوران جایزه خود را به‌بهترین تیم علاقه‌مند به محیط‌زیست اهدا کرد.

در مخفی برای داشتن خانه متفاوت

پاریس: طرح جدید یک شرکت چاپ کاغذ دیواری این روزها حسابی پرطرفدار شده است. این شرکت به‌تازگی پوسترهایی سه‌بعدی تولید کرده است که مردم را برای طراحی یک در مخفی برای خانه‌شان تشویق می‌کند. این پوسترها طرح‌های گوناگونی دارند و در لحظه نخست، بیننده آن تصور می‌کند که با یک منظره طبیعی در بیرون این در مواجه است.

قیمت این کاغذ دیواری که با درخواست مشتری طراحی و به‌صورت ویژه چاپ می‌شود حدود 200‌دلار تمام می‌شود. مسئولان این شرکت با بازدید از خانه‌ها درمورد محل نصب پوستر با خریدار مشورت می‌کنند تا طرح با نصب در نقطه‌ای مناسب جذاب‌تر به نظر برسد. استفاده از پوسترهای سه‌بعدی که واقعی به‌نظر می‌رسند در طراحی داخلی خانه‌های کوچک کاربرد ویژه‌ای پیدا کرده است.

کد خبر 113367

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز